Monsieur Azul
octombrie 27, 2020PRO TV: Cum ar trebui să arate „camera viitorului” din locuința noastră? Ce spun specialiștii despre tendințele din 2022
martie 31, 2022
În ultimii ani a crescut cererea de produse personalizate / premium. Ce investiții ați făcut pentru a veni în întâmpinarea acestei cereri?
În domeniul proiectării și producției de mobilier tapițat la comandă cea mai importantă investiție este cea în capitalul uman. La Everart punem foarte mult focus pe oameni și pe pregătirea acestora, deoarece fiecare piesă de mobilier este lucrată manual, individual.
În ultimii ani am realizat investiții în mașini de cusut de ultimă generație, echipamente pentru tăierea lemnului și alte mașinării și ustensile necesare în procesul de producție.
Mai mult, în ultimul an am investit în renovarea și actualizarea showroom-ului, conform ultimelor cerințe în design.
"Încă de la începutul firmei, din 1999, nu am lipsit niciodată de la târgurile de mobilă, în special BIFE-SIM (Târg internațional de mobilă, echipamente și accesorii) din București. Dacă în fiecare an am lansat noile produse și colecții la acest târg, în 2020 am înțeles mai mult importanța prezenței în mediul online și am început să accentuăm focus-ul în direcția aceasta."
Sunteți specializați în mobilier tapițat realizat la comandă. Care au fost / sunt produsele cele mai solicitate?
De-a lungul anilor am observat o evoluție continuă în ceea ce privește design-ul și tipul de produse cerute pe piață. Dacă până în 2018-2019 focusul se punea foarte mult pe modelele de tip Chesterfield, cu nasturi și realizate din catifea, în ultimii ani observăm îndreptarea atenției din ce în ce mai mult spre canapele cu linii drepte, simple, minimaliste și materiale din fibre naturale.
Pe lângă acestea, paturile cu tăblie supradimensionată pe perete, pereții placați cu inserții de oglindă și profile metalice, rămân cele mai vândute dintre produsele noastre.